Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
На виконання Рішення Ради суддів України № 35 від 12 травня 2016 року та з метою отримання статистичних показників про рівень задоволеності відвідувачів якістю послуг, що надаються у суді, в період з 10 серпня по 10 вересня 2016 року в приміщенні Смілянського міськрайонного суду Черкаської області було проведено анонімне опитування громадян - відвідувачів суду щодо оцінки рівня організації роботи суду шляхом анкетування.
Проведене опитування є досить корисним. Практична користь його полягає у тому, що отримані результати використовуватимуться для всебічного врахування думки громадян, визначення шляхів подолання існуючих проблем та прийняття відповідних управлінських рішень, направлених на їх вирішення та удосконалення діяльності судової установи.
На веб-порталі суду було розміщено оголошення про заплановане опитування відвідувачів та роздруковані анкети.
В анкетуванні взяли участь 52 респонденти, з них 7,7 % віком від 18 до 25 років, 51,9 % віком від 26 до 39 років, 30,8 % віком від 40 до 59 років, 9,6% віком 60 років і старше.
15,4% від опитуваних мають середню освіту, 30,8 % базову вищу, а 51,9 % вищу освіту.
Повну вищу юридичну освіту мають 28,8 % респондентів.
76,9 % опитуваних мешкають населеному пункті за місцем розташування суду, 23,1 % - в іншому населеному пункті.
На наступне запитання №6 «У суді Ви представляєте...», 69,2 % респондентів відмітили «1», 23,1 % респондентів зазначили «2», 7,7 % - «3».
На запитання №7 «Ви вважаєте себе...», 3,8 % респондентів відмітили «1», 25 % респондентів зазначили «2», 71,1 % респондентів зазначили «3».
На запитання №8 «Як часто Ви були учасником судового процесу», 55,8% респондентів відмітили «1», 19,2 % респондентів зазначили «2», 25 % респондентів зазначили «3».
На запитання №9 «В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь?», 69,2 % респондентів відмітили «1», 17,3 % респондентів зазначили «2», 1,9 % респондентів зазначили «3», а 11,5 % вказали «4».
На запитання №10 «На якій стадії розгляду перебуває Ваша справа?», 11,5% респондентів відмітили «1», 55,8 % респондентів зазначили «2», 30,7 % вказали «3».
На запитання №11 «Який ступень Вашої обізнаності з роботою судів та суддів в цілому?», 5,8% респондентів відмітили «1», 32,7 % респондентів зазначили «2», 36,5 % респондентів відмітили «3», 25 % вказали «4».
На запитання №12 «Оцініть, будь ласка, якість роботи суду», 23,1% респондентів відмітили «5», 63,5 % респондентів зазначили «4», 7,7 % респондентів відмітили «3», 5,8 % респондентів не визначилися з відповіддю.
Другий блок запитань.
Доступність суду.
На запитання: «чи легко Вам було знайти будівлю суду» - 63,5% зазначили «5», 26,9 % зазначили «4»; 7,7 % вказали «3», а 1,9 % не визначилися із відповіддю, і«чи зручно Вам діставатися до будівлі суду громадським транспортом» - 7,7 % зазначили «3», 21,2 % зазначили «4», 38,5 % зазначили «5»; « чи зручно паркувати автомобіль» - 9,6 % зазначили «4», 23,1 % зазначили «5»; «чи зазнавали певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони» - 100% респондентів відмітили «Ні», «чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення і користуватися послугами» - 3,8 % вказали «1», 11,5 % вказали «2», 21,2 % зазначили «3», 11,5 % зазначили «4», 13,5 % зазначили «5»; «чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію» - 46,2 % зазначили «5», 5,8 % зазначили «3», 23,1 % зазначили «4»;3,8 % вказали «2», а 1,9 % вказали «1»; «чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи в суді» - 36,5 % зазначили «4», 46,2 % зазначили «5», 1,9 % зазначили «3», 1,9 % вказали «2», 1,9 % вказали «1»; «чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката та юриста» - 3,8% зазначили «1», 13,5 % зазначили «2», 17,3 % вказали «3», 25 % зазначили «4», 15,4 % зазначили «5».
В розділі «Зручність та комфортність перебування у суді»
На запитання: Чи характерно для приміщень суду: «достатність
зручних місць для очікування оформлення документів, підготовки до засідання», 48,1 % оцінили на «4», 25 % оцінили на «5», 21,2 % оцінили на «3», 3,8 % оцінили на «2», 1,9 % не визначилися із відповіддю; «вільний доступ до побутових приміщень» 3,8 % респондентів відповіли на «1», 5,8 % респондентів відповіли на «3», 50 % відповіли на «4», 32,7 % відповіли на «5», а 7,7 % не визначилися із відповіддю; «чистота та прибраність приміщень» 1,9 % респондентів відповіли «1», 7,7 % відповіли «3», 53,8 % зазначили «4», а 36,5 % респондентів вказали «5»; «достатність освітлення» 1,9 % респондентів відповіли «2», 23,1 % відповіли «3», 42,3 % зазначили «4», а 32,7 % респондентів вказали «5»; «чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди» - 7,7 % респондентів відповіли «3», 48,1 % відповіли «4», 38,5 % зазначили «5», а 5,8 % респондентів не визначилися із відповіддю.
На запитання: Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо: «розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень» - 40,4 % оцінили на «4», 26,9 % оцінили на «5», 28,8 % оцінили на «3», 3,8 % оцінили на «2»; «правил допуску в суд та перебування в ньому» - 40,4 % оцінили на «4», 42,3 % оцінили на «5», 13,5 % оцінили на «3», 3,8 % оцінили на «2» ; «справ, що призначені до розгляду» - 36,5 % оцінили на «4», 26,9 % оцінили на «5», 11,5 % оцінили на «3», 5,8 % оцінили на «2», 19,2 % не визначилися із відповіддю, «зразків документів» 44,2 % оцінили на «4», 42,3 % оцінили на «5», 7,7 % оцінили на «3», 1,9 % оцінили на «2», 3,8 % не визначилися із відповіддю, «порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів» - 40,4 % оцінили на «4», 40,4 % оцінили на «5», 3,8 % оцінили на «3», 3,8 % оцінили на «1», 11,5 % не визначилися із відповіддю, «чи користувалися сторінкою суду в мережі інтернет?» - 48,1 % відповіли «Ні», 51,9 % відповіли «Так», «чи знайшли на сторінці потрібну інформацію» - 11,5 % оцінили на «4», 36,5 % оцінили на «5», 1,9 % оцінили на «3», 1,9 % оцінили на «1», 48,1 % не визначилися із відповіддю.
На запитання: Сприяння роботи працівників апарату суду та чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами доброзичливість, однакове ставлення, професіоналізм» - 44,2 % оцінили на «4», 44,2 % оцінили на «5», 7,7 % оцінили на «3», 1,9 % оцінили на «1», 5,8 % не визначилися із відповіддю.
На запитання в розділі Дотримання строків судового розгляду: «чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по вашій справі?» - 5,8% оцінили на «2», 3,8 % оцінили на «3», 36,5 % оцінили на «4», 38,5 % оцінили на «5», 1,9 % не визначилися із відповіддю; «чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?» - 1,9 % оцінили на «1», 34,6 % оцінили на «4», 40,4 % оцінили на «5», 9,6 % не визначилися із відповіддю; «чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?» - 1,9 % оцінили на «1», 36,5 % оцінили на «4», 46,2 % оцінили на «5», 1,9 % не визначилися із відповіддю; «чи вважаєте Ви обгрунтованими затримки / перенесення слухань у розгляді Вашої справи?» - 1,9 % оцінили на «2», 7,7 % оцінили на «3», 21,2 % оцінили на «4», 23,1 % оцінили на «5», 32,7 % не визначилися із відповіддю.
На запитання в розділі «Сприйняття роботи судді»: «неупередженість та незалежність» - 1,9 % оцінили на «1», 3, 8 % оцінили на «3», 15,3 % оцінили на «4», 57,7 % оцінили на «5», 5,8 % не визначилися із відповіддю; «коректність, доброзичливість, ввічливість» - 1,9 % оцінили на «1», 11,5 % оцінили на «3», 15,4 % оцінили на «4», 55,8 % оцінили на «5»; «належна підготовка до справи, знання справи» - 1,9 % оцінили на «1», 1,9 % оцінили на «3», 23,1 % оцінили на «4», 57,7 % оцінили на «5»; «надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію» - 1,9 % оцінили на «1», 5,8 % оцінили на «3», 19,2 % оцінили на «4», 55,8 % оцінили на «5», 1,9 % не визначилися із відповіддю; «дотримання процедури розгляду» - 1,9 % оцінили на «1», 1,9 % оцінили на «2», 3,8 % оцінили на «3», 17,3 % оцінили на «4», 55,8 % оцінили на «5», 3,8 % не визначилися із відповіддю .
На запитання в розділі «Судове рішення (якщо розгляд справи завершено)»: «чи рішення по Вашій справі було на Вашу користь» - 23,1 % оцінили на «Так», 9,6 % оцінили на «Ні», 55,8 % зазначили, що розгляд триває; «чи отримали Ви рішення по справі» та «чи вчасно Ви отримали рішення» - 34,6% оцінили на «1», 1,9 % оцінили на «2»; «чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?» - 25% оцінили на «5», 7,7 % оцінили на «4», 1,9 % оцінили на «3», 1,9 % оцінили на 1; «чи було рішення добре обґрунтованим» - 26,9% оцінили на «5», 3,8 % оцінили на «4», 3,8 % оцінили на «3», 1,9 % оцінили на «1».
В розділі Вкажіть загальну кількість: «судових засідань, що відбулися по Вашій справі» - відповіді зазначали від 1 до 5 засідань; судових засідань, що не відбулися через неналежну організацію роботи суду – респонденти не визначилися із відповіддю; візитів до суду, що не були пов ’язані з участю в судових засіданнях - від 1 до 5 візитів.
З повагою,
Голова Смілянського Сухомудренко В.В.
міськрайонного суду
Черкаської області